Na początek słów kilka..

wtorek, 16 lutego 2016

Cześć, na początek chciałabym się Wam przedstawić.
Nazywam się Patrycja, mam 19 lat i chodzę do maturalnej klasy w liceum. Interesuję sie psami odkąd tylko pamiętam, potem doszło także wielkie zamiłowanie do kotów. Lubię też fotografować ale traktuje to tylko i wyłącznie jako hobby i nie wiążę z tym przyszłości. Miałam wczesniej już bloga, więc nowa nie jestem, po prostu postanowiłam zacząć od nowa, głównie ze względu na to, że próbowałam różnych szablonów na nim aż w końcu namieszałam tyle, że się wkurzyłam i założyłam nowego. Postanowiłam też, że zmienie trochę to, o czym będę pisać. Nie chcę żeby to był blog głównie o moim psie i kocie ale taki ogólny, trochę o mnie, trochę o moich zaintresowaniach, trochę rzeczy które sama zrobiłam i chciałabym się z Wami tym podzielić no i o tym co się dzieje u moich futerkowych podopiecznych bo chyba o nich będzie najwięcej postów. Trenuje amatorsko z moim psem agility i frisbee. Nazywa się Hatchi i jest mieszańcem amstaffa, a kotka? Kotka nie jest rasowa, jest typowo domowym kotem i najlepszym jakiego do tej pory miałam! Planuje żeby posty nie były dodawane tylko o tym co u nas bo chyba tym bym Was zanudziła.. chcę robić też różne tematyczne posty, trochę przemyśleń i innych takich no i chcę je dodawać dość regularnie.
To chyba tyle póki co, więc.. do następnej notki! :)

Bury Team.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS